voit katsoa linkin kautta autoosi esimerkki tehonmuutos ohjelman!
- Lisää tehoa, miten?
- Tehonlisäystä on aikojen saatossa kutsuttu lastutukseksi. Tällöin autoon vaihdettiin moottoriohjelman sisältävä muistipiiri, joka muistutti ulkonäöltään lastua. Nykyään ns. lastutusta kutsutaan optimoinniksi, auton ohjelmoinniksi, softaukseksi, yhtä kaikki, jokainen merkitsee lisää tehoa. Tämä nykyinen tapa lisätä tehoa tapahtuu joko auton huoltoportin (OBD-portti) kautta tai muutoksella suoraan moottoriohjaimeen (ECU, ECM, PCM). Jokaisen ajoneuvon muutettava ohjelma tehdään muokkaamalla moottorin omaa ohjelmaa, jolloin se on aina yksilöllinen, juuri sinun ajoneuvoosi tehty ohjelma. Näin voidaan taata varma toimivuus ajoneuvossasi. Jos ajoneuvossa on automaattivaihteisto, otetaan se huomioon ohjelmassa.
- Hiukkassuodattimen Puhdistus ja DPF, ja AD-Blue ohjelmien palaukset
- Teemme ajoneuvojen vian hakua ja siinä auttaa laaja kokemuksemme autojen tyyppivioista. Vianhaku suoritetaan käyttäen apuvälineinä ajoneuvokohtaisia testauslaitteistoja. Hiukkassuodatin (DPF, FAP) tai EGR (pakokaasujen takaisinkierrätys) -ongelmista kärsiville löydetään toimiva ratkaisu.
- HINNASTO:
- Teho-ohjelmointi 550 €
- DPF PESU 295 € + IRROITUS JA KIINNITYSTYÖT
DPF OHJELMAN TAKAISIN PALAUTUS 330 € - EGR OHJELMAN TAKAISIN PALAUTUS 200 €
- Muut poistot muun ohjelmoinnin yhteydessä (MAF, imusarjan läpät,
kaasuläppä, vikakoodit, lambda, NOX, nopeudenrajoitin, jne 100 € - Teho-ohjelmointi saattaa vaikuttaa autosi takuuseen ja ohjelmoinnista/tehon lisäyksestä johtuvat mahdolliset osien rikkoontumiset eivät kuulu takuun piiriin!
voit katsoa linkin kautta autoosi esimerkki tehonmuutos ohjelman!